Hur asm som helst

HejHej. ;D Idag har det varit en ganska så FinFin dag. :> Det börja med att runt 2/3 kom morfar och senare syrran och hennes kille. Då fixa jag först med kakorna medans dom såg på fotboll sen fika vi ofc. Medans vi då åt tårta gav jag henne min o brorsans present: ett presentkort på H&M. ;D Enligt hon satt det bra fint. Sen efter fikat for morfar..då fortsatte alla se på en tråkig fotboll(enligt mig)medans jag försökte fixa min då-icke-fungerande dator. Nu funkar den bara fint, men inte då..Aja, sen middag. Sen nörda jag lite monty python på tvn innan runt 19.10 då jag bajka iväg till östra då jag mötte upp Carro osså for vi till Hanna. :> Hanna visste inte om att jag också skulle komma så hon blev lite chockad haha. Aja, vi var typ ute på Hannas framsida i nåra timmar och snacka, flumma som vanligt och gungade...Carro&Hanna smsade även med Knut :> Helt sexxigt. ;D Vi hade även tänkt att tälta på Hannas framsida men de blev inget av för att både min o Hannas mammor tyckte det skulle bli för kallt o allt. Aja, sen blev det kallt så då drog vi in och satt i Hannas rum i några minuter innan jag och Carro for. Sitter nu och äter kakor och ska snart se en film. :> Ses imorrn, hejdå! :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0