Hihehoha.

Random rubrik, so? :D

Heh.
Jag har dator.
Typ. Och eh. I torsdags var jag med Ellen. Egentligen skulle Jessica hängt med också men blev inte så.
Iallafall, jag o Ellen käka glass, yum. Sen gick vi på torget, jag var tvungen att köpa lite presenter c:
Sen så.. gick vi o hämtade min syster, och sen stack vi hem till Ellen. Där så nördade vi tv-spel, sen gick vi ut och gunga och pratade med Ragnar.
Men sen la Ragnar på av random anledning ._.
Ehehehe.
Sen gick jag hem och käka och eh. Sen hände det inget kul.
Igår storstädade vi huset.
Först slänga ut mattor, sen damsuga hela jäffla placet, sen våttorka och massa skit, och sist, och värst. Toaletten Q____Q

Så.
Idag har jag varit med Jessica och med Julia lite c:
Det var äg, iihi.

Jag är så jävla läskig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0