har en blåsa

JuppJupp. Ragnar här.
Imorse var det brännboll som
sög som vanligt.
För att hade en astressig morgon och trodde då inte att
det skulle regna?? Så fick stå ut med blöta sockar och skabbigt hår
resten av dagen.
Aja, sen matte, sen sv där vi fortsatte se filmen.
Sen lunch, sen No där jag fick lov att göra omprov.
Blir inte No-lärarn nöjd nu dödar jag henne, helt seriöst.
Måste jag t.o.m tvinga henne glo igenom hela min bok också
för att åtminstone ge mig ett G?!
Aja, sen So sen Engelska där vi körde nån sorts av papper-lek? ._.
Tro inget konstigt nu..
Men aja, sen när dagen var slut hittade jag inte min cykel-nyckel.
Så då fick jag lov att gå hem, hämta reserv-nyckeln, sen gå till skolan
igen i regnet och ta upp min som vanligt omväldkullda
cykel(bojkotta stödet någon), sen cykla hem.
Det var väl min dag..

Men hörs, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0