har börjat bli förkyld

HallåHallå. ^^ Idag har inget spec hänt.. Bara lite soft att det är sista måndan innan sommarlovet. :P
De börja me No, var väl som vanligt förutom att man skulle va i 4 grupper med nån sak som kolla ens "lungvolym".
A, tro inget annat <.< Sen Slöjd, det enda "spännande" som hände då var att hon skulle säga vart vi låg i betyg.
Jag låg på G. ^^ Hon sa även att jag blivit bättre efter senaste elevens val då jag hade slöjd..
Sen idrott, då körde vi brännboll inför Onsdag då vi har brännbolls-dag. :P
Ska inte spela, för jag suger på brännboll så det blir ju ingen nytta av att jag är med? xd
Sen lunch, inte ok.. Sen Bild, men tackvare att jag är klar med allt så slappa jag bara och fick hjälpa till
med några saker..
Sen So då vi skulle skriva en utvärdering. Sen matte då vi fick glass :DDDD
Och, ja, sen slut ^^

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0