Guldvärt

Hihi hello. Igår när kl var runt..1 ungefär? Så ringde jag Jossis för att höra om hon var vaken för jag skulle vara med henne. :) Och hon var definitivt inte vaken.. Haha, aja, då for jag och mina föräldrar först på ICA mariehem, sen for vi och lämna av pappa nånstans. Sen skjutsa mamma mig till Jossan då. Då nörda vi först data, sen studsa vi lite studsmatta, kela med deras katter(dom har nu fått en ny kattunge :D Inte lite söt är den heller :3), vi for även till Konsum och köpte godis, vi såg även på tv lite.. Jag stannade även över på middag. Det bjöds på lasagne av nåt slag. :> Vi tankade även hem en heeel med massa filmer som vi nörda hela natten. :D Bokstavligt talat asså 0o Fast det var asvarmt i rummet så vi tog oss en "rast" runt 12 på natten typ, då for vi ut på studsmattan som var så pass fuktig att vi "skrev" på den.. Aja, sen fortsatte vi se, sen runt 4 på natten/morgonen så gick vi ner och åt mackor och drack oboy och samt fortsatte på vårat Monopol-spel som vi börjat på tidigare på dagen. Sen gick vi upp och såg typ 1 film tror jag,..innan vi bestämde oss för att sova. Fast innan vi somna låg vi uppe i nåra timmar eller nåt och snacka. Sen lyckades vi somna kl 8 på morgonen och vi sov i ca..5 timmar? Så när vi vakna kl 1 på dagen så ringde jag först pappa, sen steg vi ju då upp, jag packade ner mina grejor, sen gick vi ner och fika, min pappa kom och vi for hem, jag borstade tänderna och fixa med pengar till bion som han sen skjutsa mig till. :D Då när jag kom dit vänta jag i några minuter på att Carro, Hanna och Hannah skulle komma. När dom kom köpte vi lite snacks, sen 14.50 ungefär så blev vi insläppta. Eclipse var det vi såg. Och den ägde ju inte lite..DEN VAR ASM. Taggar nu som faaaan på att läsa/se 4an :DDDD. Aja, efter biografen hängde vi på först på stan, sen "tegs-bron" lite innan vi tog bussen hem. 2 asm-dagar på raken, den ni. ;) Hahaa, skoja bara ^^ Men det ägde ohja! <3

på Jossans balkong




lillen








på studsmattan under våran "rast"








på tegs-bron




Bilder på alla filmer jag och Jossan såg:









Osså denhär filmen tänkte vi sen men hann inte:



Och ja, jag rekommenderar filmerna för dom som inte sett dom/några av dom. :) Vet inte om vi såg några fler, men aja, ska dra nu. Herrå :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0