Grattis

Hellu there. Idag äre lördag..fyfn va skeent me helg. :'D Fastän det är sommar 0o. Aja, idag fyller min syster 21 år, grattis!! :D Och idag äre ju detdär "stora" bröloppet..faktiskt bryr jag mig inte så mkt D: Men grattis ändå? X> Snart(kl 5)har vi grillfest som sagt : D Alla som känner mig vet att jag bara säger puuusss på kött <3 (ignonera att det lät som fjortis) haha, nämen, jag älskar kött, det är bäst <3 Och idag har jag inte gjort så mkt heller..regnar ju, precis som igår,..det suger. ._. Så drf kmr det bli lixom, en innomhusgrillning! :) Men iaf, idag har jag inte gjort så mkt som sagt, blev väckt 2 gånger imorse av pappa, den andra var det att han ringde mig o sa att jag skulle bajka(cykla)ner till obs(CoopForum)och hämta upp hans köp sen cykla hem,..mm, mkt värt?! Sen nåra timmar efter cyklade jag ner till H&M(alldeles vid obs)och köpte en present till sisin(syrran), vi hinner ju inte fira henne idag, utan det blir då imorrn. :3 Men kmr säkert inte blogga så mycke idag, vi kmr ju ha grannar här, men ska dra nu, Tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0