Godmorgon? x3

Tjau. :'> Klockan är 20 i 3 och jag är typ inte trött x> Elr jo, lite. x3 Grillfesten var väldigt mys. När alla ätit klart stanna alla kvar o snacka en stund(typ 1 timme)sen börja vissa gå och nu är några fortfarande kvar? x3 Sitter btw o chattar med Sanna på msn. Vi flummar typ sönder varann i webcam. x3 Myket trevligt ohja. :3 F'n va intressanta kompisar Knut har. :D Och ja, Sanna är egentligen Knuts kompis, men jag har lixom lärt känna henne via honom. -.^ Aja, nog med pedofil-snack. Orkar egentligen inte blogga nu, men tvinga mig själv ? x3 Men snart ska hon dra o då ska jag också dra dit ner o va soc me folket där.. Har inte så mkt att skriva numer, så hejdå. :>

Kommentarer
Postat av: Sannaeklund

Sexinlägg vafan.

Vi är sexkolast.

Sexgodnatt. :D

2010-06-20 @ 02:50:15
URL: http://sannaeklund.blogg.se/
Postat av: Ragnar

Klart vi är. ;>

2010-06-20 @ 21:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0