Glad midsommar ;D

Hej. :3 Idag har det varit en riktigt soft dag enligt personlig åsikt. :3 Förutom att pappa väckte mig imorse halv 11 och ville som vanligt att jag skulle hämta hans varor. Precis som en gång förut(ni som följer bloggen vet). :@ Sen for jag hem och såg på tv nån timme innan jag satte igång med att baka kladdkaka till imorrn då vi ska till Skelleftehamn. :) Hoppas den är god bara. x3 Sen åt jag lunch(ovärt o veta), sen dega jag, for till coop och så.. Vädret idag var helt maximalt awzum! <3 Var huuur skönt som helst innan vi åt middag och jag låg ute på gräsmattan och läste. :DDD Har nu mindre än 100 sidor kvar på boken. :3 Anywaay, till middag blev det grillat. :D Asgott. :3 Sen efter det då jag nördat dator i nån timme så såg jag och pappa dom där 2 skräckisarna. Ingen av dom var nån större "hit", även fast jag tyckte att dom båda faktiskt hade bra handling.. Cabin Fever 2 och Arctic Outbreak hette dom. Dom som vill se får göra det. Men har nu tankat hem Cabin Fever(1)så får se om den är något så bättre än 2an.. Aja det var typ min midsommar.. Kanske inte lät så rolig som den faktiskt var. :3 Men får se om jag hinner blogga imorrn när vi är hos min faster. Ska dra nu tjaoo :>

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0