fett asm

halluu. :'> Kom nyss från skolan. ;D Sitter nu och chattar med Knut och äter melon. :3 Idag har allting bara gått bra. Nästan.. När jag kom till klassrummet stod bara killar och målade sig neger. Så då bestämde jag mig också för att göra de. ^^ Sen kom tjejer och började också. :> Fast vissa målade tom fejset. ._. Jag målade bara armarna+händerna. Men killarna som skulle spela och bara hade shorts målade benen, armarna, fejset o överkroppen. ;o Deet var lite OwO. Aja, när allting körde igång börja vi med att utmana 9b och 8c(inte samtidigt xDD)där vi förlora. Tog även en bild där dom dansa nån sorts random dans x'd



Sen lunch, sen utmana vi 7a. Och då kom även mina favoritwemosar som även "slinga(spraya)" mitt hår <3





coolast :O




spraaya




blåsa såpbubblor




en bild från carros blogg(
http://gaamie.blogg.se/)


sen när vi var klara med dom(7orna)så utmana vi en annan klass. Innan dom börja spela så dansa dom runt våran kenya-flagga xDD



otroligt sexig den var ohja.
Sen efter dom utmana vi 6d där det först blev oavgjort? Så då körde dom om igen o efter bara 1 rond så kom dom fram till att dom(6orna)vann med 1 poäng. Nåt sånt jävulskt. Men aja, när de var klart så hade vi klassens dag ^^ Då var vi innomhus pga de regna utanför o hade gjort de under..3 matcher? Så då när vi såg en asdålig film så var jag trött, ont i huvet o allt..plus såg jag ut som ett affro..Sket ju i att platta håret imorse pga jag ville se mer.."neger" ut xDDD

krullrufs


Men a,..så på klassens dag åt vi korv innomhus, drack saft och såg på en asdålig film som sagt som ja missa asmycke av av ren förkylning, vägen hette den..

Men det var väl allt, lägger in en bild på Knuts otroligt sexiga klocka han har på sin vägg som han skicka på mms:





Ska fortsätta va soc me Knut nu, har ju inge mer att säga x'D bye!

Kommentarer
Postat av: carro :]

ah men face på mig dååh :] om du vill kan du ta min bild på mig,hanna och alexandra från min blogg men då måste du skriva in min blogg adress i det inlägget. Det är ju ingen face bild iaf :) (till ragnar)

2010-06-11 @ 22:34:36
URL: http://gaamie.blogg.se/
Postat av: Ragnar

tar den nu ;>

2010-06-11 @ 22:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0