Dagen = <3

Tjao. Sry för jag inte skrev nåt igår men var ju "upptagen" av Carro&Hanna. :> Då nästan väckte Hanna mig på morgonen när hon ringde och fråga om jag, hon och Carro skulle tälta, och ofc ville jag det. Så då drog jag dit med mina saker efter att jag ätit. Fast Carro kunde tydligen inte haka på för hon hade ont i magen eller nåt. Aja, när jag kommit dit och vi hängt där ett tag for jag och Hanna först till Carro, sen for vi tre till obs och köpte melon, sockerdricka och chips. Sen till Carro igen där vi gjorde melon-choklad:

 

Dom var mer smexiga än goda..
Aja, vi åt upp dom och hängde hos Carro ett tag till.. Sen for jag och Hanna till henne och chilla ett tag innan jag for hem och åt pannkakor och tog med mig min Twilight - bok:



Rätt så onödig bild, men älskar boken OwO <3 Men iaf, sen for jag tillbax, då tog Hanna lite pics med min mobil:

tältet ->    

Sen flumma vi lite som alltid, också åt vi melon och ja. :> Sen satt vi inne hos Hanna lite medans det regnade sen åt jag och Hanna kvällsfika innan jag och Carro&Hanna gick till tältet och satt där inne och åt melon, blev hög på sockerdricka och chips och snackade. Sen cykla vi runt, eller ja, Hanna har ju ingen cykel så hon snor ju då alltid min. Men iaf, då tog jag en bild på Hannas gård:



Sen for Carro, så då cyklade vi hem till Hanna igen och gjorde oss klara för en övernattning i tält(dvs, bytte om osv.), sen for vi in i tältet och snacka, åt upp chipsen, lyssna på musik, sen några gånger fick vi lov att springa in för att göra..personliga behov << Iaf, en onödig egobild jag tog inne i Hannas toalettrum:



Sen nörda vi twilight OwO Också tog vi maaaassa kort:

          

  

ett hål


och där är dicken


     



Och ja, det var väl alla.. Som ni märkt är alla bilder förutom den med Hålet&Dicken miniatyr, så klicka bara upp ;D Men iaf, när vi vakna idag var klockan typ 08.15 nånting. Jag vill sova mer men inte hon? Så vi steg upp och jag for sen hem och duscha, sen kände jag mig dyngförkyld så somna om och vakna typ 12.40 nånting? Måste ha varit nån sjukdom i tältet för sen när Carro kom förbi och jag skulle lämna pengar till bion vi ska på den 30:de(vi ska se eclipse), så sa hon att Hanna mådde illa :S Tur iaf att jag inte gör de, jag är mer förkyld ;3 Men aja, får återkomma sen elr nåt.. Det här måste fan varit det längsta inlägget hittils xD Men det är mys med mycket bilder ;> Ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0