Blubb

Hellu. Vakna imorse runt 12..stekte mig då hamburgare med pommes till lunch, for sen till Hanna där Carro&Hanna hade suttit och tröttnat ut sig på att ha väntat på mig i ca 100 år elr nåt. xd Sen for vi till 4h och kolla på djur, käka glass, sen cykla vi runt en stund innan vi drog oss till Hannas mammas jobb(dagis). Barna var assöta. :> Aja, efter att ha varit där i ca 20 min for vi till Hanna där vi dega ett tag, sen gjorde vi oss en helt ok choklad - milkshake. Sen resten av tiden lekte vi med vattenpistoler. Hanna blev helt dyngblöt. :3 Aja, runt 10 i 6 for jag hem o nu sitter jag här.. Btw prata jag med Knut o hans kompis när jag satt på Hannas balkong med Carro&Hanna. Det var lite luligt. :> Men ska dra nu, ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0