When you can live forever, what do you live for?

Hej alla. Jag är ledsen för dåligt bloggande. Men idag har jag varit på Coop, solat osv. Är även snart klar med Ljudet av ditt hjärta. Är totalt beroende av den tror jag :]. Men det är lite synd nu när alla kompisar är bortresta och sen Carro är hela tiden -off-. Igår spela jag även boul med föräldrarna, mysigt ja. Imorse var jag även och tog mitt sista gudstjänsteg vilket kändes väldigt skönt för nu kommer jag slippa det mer. : D Ska ju på konfirmationsläger den 24:e Juli. :P Förresten har inte Knut någon dator nu så ni som undrar vet. Men vet inte mer nu vad jag ska skriva, så får återkomma senare eller nåt. Hejdå :)

Bella&Edward



Kommentarer
Postat av: J

va e boul?

2010-07-04 @ 18:40:41
Postat av: Ragnar

Ett spel där man har bollar man kastar iväg och den som hamnar närmast mini-bollen vinner. ;D

2010-07-04 @ 19:15:34
Postat av: carro

TEAM JACOB! EDWARD E FUL

2010-07-05 @ 20:54:10
URL: http://gaamie.blogg.se/
Postat av: Ragnar

MEN OCH? CULLEN ÄGER JÄVLA VARGARNA ÄNDÅ ;D

2010-07-11 @ 23:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0