Trök.

Vilka bloggar läser du varje dag ?
-  inga.

 Vad är din favoritglass ?
- nån ananas glass, vettefan vad den heter...
 Favvolåt just nu ?
- I swear this time I mean it - Mayday Parade
 Har du någon pojkvän ?
- njeep

 Vad är det bästa och det sämsta med dej ?
- öööööööööh, det sämsta är väl mitt humör och det bästa är väl att jag har dom vänner jag har c:

 Är du kär i någon just nu ?
- nej.

 Hur gammal är du ?
- 14

 Röker du ?
- nej 

 Vad är ditt favoritplagg ?
- linne

 Vad klarar du dej inte utan en dag ?
- dricka och mat?

 Vilken är din största fobi ?
- Insekter, höjder och karuseller D: (Nej, inte ponnyhästarna :D)

 Favoritfilm ?
- ... Love Actually och Brokeback Mountain tror jag..

 Favoritgodis ?
- Chips, om det räknas, annars choklad C:

 Om du skulle vara någon kändis för en dag , vem skulle det vara och varför ?
- David Hellenius, han är asm för han är mästare av komedi :DDDD

 Vad har du för ringsignal på mobilen ?
-  For Your Entertaiment - Adam Lambert

 Vad skulle du vilja jobba med i framtiden ?
- Svår fråga

 Vilken är din favoritparfym ?
- Har ingen, eller joo, den som jag fick av jessica, som doftar vanilj :D

 Favoritfilm/Serie ?
- Hm, har många.

 Vad brukar du göra på din fritid ?
- Olika

 Vilket är ditt drömresemål ?
- Japan/Kina :DD 

 Favoritdjur ?
- Öh.. ?

 Favoritmat ?
- huuuh... kanske typp... Vitlökspotatis? *Drowl*

 Vilka språk kan du ?
- svenska, engelska och lite spanska.

 Vad brukar du ha för smink varje dag ?
- inte varje dag, men när jag har brukar jag ha mascara o ögonskugga, ibland kajal ;d

 Är du oskuld ?
- Vad har ni med det att göra? :DD

 Hur många har du haft sex med ?
- ... Samma svar som på föregående. 

 Favoritfärg ?
- Svart, Rosa, Limegrön

 Vad är det finaste i världen , enligt dej ?
- Riktigt bra vänner som alltid finns.

 Vilka är dina bästa kompisar?
- ...  Nu blev det jobbigt. Men jag orkar inte rangordna mina kompisar c:

 Vilken är din favoritlåt ?
- Huh, typ... Don't Take My Mind On A Trip - Boy George / Soaked - Adam Lambert c:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0