Om jag fick chansen..

Skulle jag ta död på alla mygg. >< Dom är så j'vla irreterande! D: Som tex imorse när jag vakna, då hade jag ca 3 mygg på mig. Så fick då lov att stiga upp halv 11 för kunde ju knappast somna om med det där j'vla burrandet. >< Iaf, när jag steg upp var det bara mamma därnere för pappa och brorsan var ute och fiska. Haha, dom fick lov att stiga upp kl 7 för de. :P Men iaf, då fika jag, jag och mami spela spel innan pappa ringde och ville att vi skulle hämta dom. Det regna som saaatan! :o Så då gjorde vi det. :) Sen när alla var i stugan igen så såg jag att dom hade fått upp 5 fiskar :D Men sen for vi iaf och bada efter flera år :o Dom har ju lagat bassängen nu :3 Fastän vattnet var iskallt så var det tydligen varmare än förut? Ganska wierd.. Men nu sitter jag iaf här igen på gäst-datorn och vi ska väl snart fara och handla.. Hejdå. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0