Mwihihi

Hellu. Sry för dåligt bloggande ._. Men igår hände inget spec.. Och idag har jag typ packat och så.. Jossan for till Norrmjöle när jag smsa henne, och jag ville också dit :/ Så hon sa att det gick bussar dit? xd Men det gjorde det defenitivt inte xp Så fråga sen mina parents(som kommit hem medans jag var på coop)om dom kunde kanske skjutsa mig dit? (A) Men det gick inte ne.. Så då var det pajjat. Men nu har jag iaf bara 10 sidor kvar av bästa boken! <3 Så ska läsa ut den ikv :D Imorrn far jag till konfan, och kommer inte hem förrän om 2 veckor, och till alla som har mitt nummer: smsa mig INTE. För kommer inte svara för att egentligen får man inte ta med sig mobilen, och jag har BARA med mig den för att lyssna på musik innan jag somnar(på konfan).
Så att ni vet. ;) Kommer typ döö på konfan ._. Vi måste ju lägga oss kl 11 för att sen vakna kl 8? Vilken plåga ._. Så kommer därför förbereda mig för sovning efter det här inlägget. :] Akradabrervillebrarer!!! ...Vettefan va ja skriver nu .____. ...HEJDÅ :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0