Lycka till och hitta bättre humor

Hallå där. :P Idag var jag med Carro och Hannah. :) Då gick jag till busshållplatsen runt 14.55 och mötte upp Carro. ;D Sen mötte vi Hanna på bussen. När vi var på stan gick vi först och köpte dricka. Sen gick vi och satte oss på nåt random ställe "bredvid" parken(utanför sf-bion)och snacka/flumma. Tog även en bild på mina FoppaTofflor då:



Sen gick vi till tegs-bron och satt där i säkert över en timme och flumma sönder. x3 Asså jag lovar, Carro+Hanna(egentligen båda hannorna..)= Humor! x'D Iaf, vi "hitta" även på en "ny" lek- sanning eller sanning(ni vet sanning eller konka men bara sanning..). Aja, jag, Hanna och Carro är även så pass mycket bad-girls att jag slängde ner min fanta-flaska i Umeälven:



För er som inte ser den så är det den grön/vita saken som ligger där(mest till vänster).. Anyway, sen gick vi till en affär jag aldrig varit på förut och köpte godis och glass. Sen efter suttit där och snackat i några minuter gick vi runt på random-ställen på stan innan vi bestämde oss för att hem. Det var faktiskt ganska najs ändå. ;P Vi stannade på varje bänk vi såg, och även en lekpark en gång. xP Sen när vi kom till Godishuset köpte vi varsin glass på mina pengar för dom hade köpt upp alla sina på stan. Sen gick alla hem till sig.. Det var iaf en sjukligt rulig dag. : D See ya! :)

Kommentarer
Postat av: carro

Hehe,som vanligt då da ;) Men jag o Hannah är ju "Hitta Humor" (inte Hitta Nemo) iaf vi e skaparna av Humor typ :]

2010-07-05 @ 20:44:18
URL: http://gaamie.blogg.se/
Postat av: Ragnar

HAHA, läätt ^^

2010-07-06 @ 16:21:09
Postat av: carro

Men asså antagligen att flaskan hamnar i vattnet om du kastar ner den i vattnet! XD den flyger ju inte på sidan o hamnar på gång-banan

2010-07-07 @ 13:45:19
URL: http://gaamie.blogg.se/
Postat av: Ragnar

Öh, nae?

2010-07-11 @ 23:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0