Jävla pissväder

Helluu. Sitter som vanligt på Saxnäsgården. :P Igår när jag läste Julia så såg jag en tävling där man kunde vinna 2 Twilight tröjor, då skulle man smsa svar till Julia på vad Twilight egentligen betydde, så smsa då några kompisar(Jossan, Carro, Knut)om dom visste för jag hade glömt bort xD Knut och Carro visste inte, inte Jossan heller, men hon var så wunderbar då så hon kolla upp på datorn(tack Jossi :3)och när hon smsat tillbaks vad det var(skymning)så smsa jag såklart till Julia och jag kanske vinner får se! :DD Iaf, idag åt vi lunch på en resturang i Klimpfjäll, och nåt så jävulskt sjukt j'vla gott det var! :o Dog typ *drowl* :DDD Men sen när vi var tillbaks till stugan tråka vi sönder! Jävla pissväder :o Det var inte regn/åska/storm precis, men ingen sol och det blåste 24/7 så vad gör man förutom att spela kort? Är det såhär imorrn kanske vi far hem.. Men nu antar jag väl att dom håller på och tröttnas ut på att vänta, så tjaio ~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0