Hihi.

Hej alla mina fans!
Det är jag, den stora Knutte!
Mm, ni har saknat mig va?
Men det är ju lugnt älsklingar, Knutte har bara varit och köpt en ny väska. :)
Ååh, ni har inte sett bilder på mig på ett tag.
En enkel förklaring finns. Ni kommenterar för dåligt, babies. :)
200000 kommentarer i veckan räcker inte!
Jag och den lilla, snart förvandlade, Ragnar, vi driver den här bloggen tillsammans, för att..
Jaaa.
För att.
Jag ska kunna lägga ut blider på mig själv, för det gillar ju ni så mycket, det har ju alla fans på msn och facebook skrivit :D
Så här kommer det små nollor, nu ska ni få chansen att se någon som är bättre än er! :)

 Min väska, nästan lika snygg som mig! :)

 Åh, nu blir ni avundsjuka va? :) Jag träffade nämligen Sune idag, och han gav mig ett band med honom! :)

 Och den här pennan assw, jag fick den av Tom Cruise när jag fyllde tio! :))
Är man född till stjärna så är man det, inget att vara avundsjuk på.

Pusspusspuss, jag älskar eer!
//Knutte








PS. Inget av detta var seriöst, utan vi körde sanning och konka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0