Gööööteebooorg.

Dit vill jag aldrig flytta.
På tok för mycket folk. c:
Men, jag  var där tisdag-torsdag, och det var bara asm :3
Första dagen shoppa vi o gick på liseberg, andra dagen utforska vi stan och dagen vi skulle åka hem på hann vi inte göra så mycket :3
Jag köpte illröda skor som var helt asm.
Och jaaa.
Mina fötter lyste. c:
Och sen så köpte jag örhängen och böcker och hårband och eeeeh.
Kläder.
Fast, det betala ju pappa för...
MEN ÄNDÅ.
Också, på 2'a dagen så skulle vi gå till en butik som jag hade hittat på nätet, med massa manga som jag ville ha, men när vi kom dit så visade det sig att nästan all manga som jag ville ha var slut ;_; De fanns tydligen i Stockholmsbutiken, men vafan? Jag håller på och beställer från internet nu ist. <:
Faast, om några veckor ska jag ta tåget till mormor och morffar och bo där några dagar.
Fast dom bor ju utanför stockholm, och jag tror inte mormor har lust att följa med mig in till sthlm bara för att köpa några böcker. c:
Ellleeeer, hon skulle väl säga ja om jag frågade.
Men nej, jag beställer från internet ist.
HAHA.


~ Det kommer en tid, när vi  möter ett vägskäl, och världen måste förenas ~

Fråga inte ens!

Seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0