Blodsprängt öga

Hej allihopa. Vet inte varför jag skriver nu, men skrev ju inget igår för det var ju skitväder. Regn asså.. Men idag är det i alla fall sol. :D Otroligt skönt. Ska snart ut och läsa Ljudet av ditt hjärta som vanligt. :P Imorse när jag vaknade var mitt vänstra öga blodsprängt?! Asså det var RÖTT. :O Blev sjuukt orolig över wtf det var så smsade först nåra kompisar(Carro och KnutGustav)men dom visste typ inte.. Så smsade då syrran som sa att det bara var nåt i ögat som spruckit, inget allvarligt alls ^^ Bra de :o Sen var jag också på Coop och köpte Cola tills senare idag då vi ska grilla, mums ~ :D Pratade även med Knut och dom(Jessica, Ellen)idag, dom var som vaanligt helt crazy. xD Hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0