Back on track

Tjena. Är tbx från fjällen nu. :P Vi for igår, men palla inte blogga när jag kom hem. Iaf, igårmorse var pappa och brorsan och fiska. Så jag och mamma satte igång med att städa hela stugan. Sen runt 10/halv 10 så for jag och mamma upp och skulle möta dom på stigen(till dit dom var)och det tog typ år!! ;o Det värsta var att det var maaassa mygg där så man fick i princip ALDRIG vara ifred. -.- När dom tillslut kom så gick vi till bilen igen och for till stugan. Väl där så såg jag deras fisk, och dom hade fått upp en BIGA :D Annars brukar det bara vara Röding som gäller, men pappa hade fått upp en Öring? :'D Jävligt god var den också. Anywaay, ehm, vi åt då upp fisken som sagt, sen packade vi, sen efter det tog vi alla saker till bilen. Allt det tog sammanlagt typ en timme? Vi skulle egentligen fara typ imorrn? Men vi for igår för olika omständigheter.. Fast det var ändå kuligt, för att medans vi höll på att bära sakerna till bilen så hade vi dörren öppen, så då kom det in asmycket mygg, och sen när vi låste stugan så var dom ju kvar, så då kommer dom ju dö tillslut :D Och det var sisodär 10000 styckna :''D In Their Face 8D Men nu ska jag dra, see ya

Bilder kommer senare på Fjäll-"resan" btw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0