12 dagar kvar till jul

Hellu there. :>

Imorse runt halv 11 for jag, min brorsa och päronen till tegs-kyrkan för att dom skulle då räkna upp bla morfars namn för alla som dött den senaste veckan.. Vi träffa även på andra från släkten där. Det gick på ca över 1 timme, och ja, som alla andra gudstjäntster var det FETT tråkigt. >_> (no offense)
Sen efter det for vi till Teg till morfars hus och gjorde olika saker. Bla vattnade jag blommorna också kolla vi på fotoalbum :)

Såå min lunch blev då runt 3(skulle duscha osså).
Idag ska vi äta lamm med potatisgratäng till middag. :DD En av mina absoluta favoriträtter of all time :D Första gången jag åt det var i Egypten det här året.. och jag lovar, jag blev kär i det på en gång, så sjuukt GOTT :] (vet att dethär inte är nån mat-blogg men..)

Har inte så mycket mer att säga.. snart äre jullov :3 Ouff så awzum 8D

BTW! Lägg extra märke till Knutte's musiktips ett snepp under. Vissa bra låtar enligt mig ;)

Heråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0