11 dagar kvar till jul

Tudiloo. Idag sluta vi efter lunch, awzum :DD Då började vi en timme tidigare än vanligt; 8.50. Men jag var så pass fail att jag kom kl 9.. Iaf, då var det luciatåg i gympasalen. Sen bjöds det på festis och lussebulle i klassrummet. 20 min efter det visades ett program i klassrummet om julen.. Sen var det matte i 30 min och efter det SLUT :D
Men när jag kom hem hade jag glömt bort att Carro skulle ge mig en julklapp, så gick tillbaks till skolan till Beta(min avdelning)där dom(Carro, Hannah, Alex och Marre)satt så söta och fina i soffan. :3 Jag fick det jag eelskar mest av allt; Cola och marabou :} Så nu slipper jag gå och köpa eget i helgen :DD

Sen när jag kom hem IGEN så åt jag och mamma lunch, sen tog vi bussen ner på stan och jagade julklappar, sen efter fett bra köp så blev det pommes frittes på Donkan(MacDonalds). :>
Köpte även en klänning till moi som jag tänkte ha på julafton :3 Var faktiskt ganska intressant också att jag såg folk från min klass på stan asså xd

Ni får ha fortsatt trevlig måndag..

fick av carro ;)


ignonera mig, kolla ba på klänningen(jag var nyduschad så palla klaga D:?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0