Dag 20 – Den här månaden

Hmm, den här månaden har gått sjukt fort Oo Känns som det i alla fall x)

Men mycket har hunnit hända i alla fall, morfar dog, vi hade teateruppvisning, jag jossan amanda och rebecka gick på bio, jag och jossan åt lunch på café victoria för första gången, vi hade gymnasie-besöks-dag, vi hade nobeldag på skolan och jag vann pris för "Raketfart"(som betyder att man utvecklat sig i skolan mer), jag fick liten julklapp av Carro, vi dissikerade ett grisöga på No:n, jag fick MVG på ett engelska-prov, jag var inne på carro, hannah, anni, alex och deras klass svenska lektion en stund :3, jag har även varit på stan flera gånger; lika mysigt varje gång, jag var på paradisbadet med min klass+6orna och 7orna på våran avdelning, vi hade julavslutning på skolan och jag fick ett presentkort på Frasses; skrovmål ;D, vi köpte ny julgran, och sist men inte minst så klippte jag mig.

Och imorrn är det julafton!! Tagga :D


Kommentarer
Postat av: narin

hejsan :) vilken fin blogg du har :) allt bra med dig sötnos <3

2010-12-23 @ 16:47:52
URL: http://mimode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0