Dag 18 – Min favoritfödelsedag

Min favoritfödelsedag är lätt den jag hade på konfirmationslägret den här sommarn(ännu ett inlägg om konfan, hmmm..). :D Den var så..AWZUM. Går inte att beskriva ens :o

Började med att allting var som vanligt lalala, men sen efter lunchen så körde vi SuperGungan som ÄGDE. :D Var så sjukt härligt, och rejäl adrenalinkick. :D Fast innan jag körde den så var jag så jääävla nervös. :o
Sen på middan fick jag ställa mig på bordet och alla sjöng(pinsamt som fan, men jaa xd). xd
Öhm, sen på kvällen bada vi badtunna som dom sa skulle vara asvarm men var kall som satan. Såå jag bastade och duschade istället x]
Kvällsfikat bestod av tårtor. Haha, nämen vi fick tårtor då :3 Och då sket jag i om jag inte tål tårtor eller inte, dom där var ju asgoda :o Också igen så fick jag ställa mig på bordet och alla sjöng. :>
Sen senare på kvällen hade vi "avslutning" på KonfaMästerskapen, var askul :D Jag tror faktiskt att jag och mitt lag vann hela skiten :o Men minns inte..
Dagen avslutades med att alla övernattade i kapellet. Förutom dom som var sjuka då.

fick ett grattis-kort av ledarna, så sött :3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0