Dag 17 – Mitt favoritminne

Öhm, jag har inget "speciellt" FAVORITminne, men däremot har jag defintivt ett minne som säkert kommer hålla i resten av livet; konfirmationslägret jag hade i somras. Konfan fick mig att bli en "bättre" person och att se "en annan sida av världen"(elr nu wtf hur man säger).
Även fast jag typ aldrig ser nån ur konfan längre(är inte på centralen längre, sket i ledarutbildningen?), så älskar jag ändå fortfarande alla.

Fast på nåt konstigt vis känns det som om ingen är desamma längre sen konfan. Vet inte varför, men det bara känns inte som samma sak när man tex ser nån ur konfan på tex stan längre? Fast jag hoppas vi hittas tillbaks till varandra igen, saknar och älskar er jättemycket. <3



















Kommentarer
Postat av: Lowan

åh, konfan lät härlig! =) religion verkar ha en positiv påverkan på många. ni kanske skulle fixa en återträff?



svar: Nä, det var ingen låt eller så. Hemskriven dikt. ;)

2010-12-21 @ 00:24:27
URL: http://lillalowan.blogspot.com/
Postat av: Ragnar

maybe :D

2010-12-21 @ 13:38:51
URL: http://knutgustavochragnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0