Dag 15 – Mina drömmar

Det jag drömmer mest om är typ att fara till USA. :D Det skulle vara så jeevla AWZUM. Helst att besöka städer som L.A, NY, Miami, Hawaii, Washington och såna. :3 Men mest av allt att besöka Hollywood. *drowl* 8>

Också drömmer jag såklart om att fara tillbaks till Egypten, men det kommer vi ju om typ nåt år. Och att fara tillbaks till Turkiet(sist jag var där var jag bara 4, mmm, man minns mycket? -.-):>

Annars drömmer jag typ om att jobba på café/resturang. Det verkar stressigt, men ändå nåt värt att jobba för. :3
Eller att bli barnmorska, men jaa, det är ju lixom 8 års pluggning, så undra om det är värt det?

Har inte så mycket mer att skriva,..bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0