Dag 13 – Den här veckan

Jao asså den här veckan har varit ganska bra. xd Ni har ju lixom läst mina tidigare inlägg om skoldagarna och så? :3 Så vet inte om det är så nödvändigt att jag berättar, elle?

Men jag kan försööka göra sammanfattning:

Måndag: luciatåg - sluta efter lunch - present av carro - lunch med mami - bussen ner på stan med mami - såg personer i min klass på stan - köpte julklappar - köpte klänning till moi - MacDonalds

Tisdag: filmer på vissa lektioner - betygsnack på Son(jag ligger på G i So och VG i svenska) - blev illamående av att dissikera grisöga på No - betygsnack med Nolärarn(G, jippie) - slapp hk

Onsdag: matteprov - städning på hkn - betygsnack med hk-lärarn(G, jihaa) - idrotten i klassrummet

Torsdag(idag): såg klart Schindler's list - MVG på engelskaprovet - börja se Die Welle på tyskan - betygsnack på matten(G)och slutade tidigare - lunch med Carro,Hannah,Antonia,Alex och Wille(det var jullunch) - var på deras svenskalektion - slöjd+betygsnack med sylärarn(G)

Ska nu äta middag så haré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0