Dag 11 – Mina syskon

Jag har 2 syskon. Jessica är 21 år(6 år äldre än mig)och Tobias är 19 år(4 år äldre än mig).

Min syster flyttade hemifrån för ca 3 årsen tror jag? Och hon har bott på alla möjliga ställen tillsammans med sin pojkvän som hon nu varit tillsammans med i ca 3 år också tror jag? X> Han heter Elias xd Iaf, dom bor på Grubbe nu där dom har bott i ca 1 och ett halvt år, men ska snart flytta till Haga. Hennes jobb nu är som en vikarie på dagis, annars brukar hon jobba som städerska på ett hotell i stan. :3 Hon är även simtränare för ett gäng ungar, mysigt. :>
Många människor brukar tycka att jag och Jessica är värsta kopiorna av varann, för vi är så sjukt lika(utseendemässigt mest)? Och jaa, visst kan jag hålla med om att vi ser lika ut, men som person är vi nog helt olik xd Tex så brukar vi ibland fightas mycket så folk kan börja stirra, men i slutändan så löser det sig(typ). xD

Min brorsa bor fortfarande hemma men det är väl bara en tidsfråga tills han flyttar hemifrån han med. Han jobbar som svetsare, men tackvare att han gjorde illa fingret för ca 2 veckor sen så har han inte kunnat jobba på senaste tiden. Men han är säkert back on track snart xd Tobias har varit ihop med många b-rudar :3
Det jag och Tobias har gemensamt måste nog vara musiken, seriöst och bokstavligt talat så ÄLSKAR jag hans musiksmak. Tex så lyssnar han på Backyard Babies och David Bowie som jag bara ÄLSKAR. Också tipsade han mig om Skid Row som jag är sjukt glad och stolt över att han gjorde. :>

Försökte hitta bilder på dom, men dom besta bilderna jag hittade är från Egypten, så därför är på vissa bilder också min syrras pojkvän med, men live with it xd

min syrra och hennes boyfriend


bild på mig och mina syskon från Egypten, min brorsa syns inte och jag har håret i fejset, men aja xd


jag och brursan


ignonera mig tack.......


< jag - sisin(syrran) - brursan(brorsan) - Elias(sisins/syrrans pojkvän) >

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0