Dag 08 – Ett ögonblick

Haha, ett roligt moment jag haft är i somras med Knut-Gustav då vi hade catfight om Twilight. Det var efter jag varit på bio och sett Eclipse IGEN med min syster(för jag hade då läst ut boken, när jag såg premiären hade jag börjat på boken).

Catfighten var såhär(Tribe_Love är Knut och ElinPelin är jag):

TRIBE_LOVE säger:
VADÅ
SÅ DU VILL HA BELLA OCH EDWARD? ._.
ElinPelin säger:
JAAAAAAAAAA
DOM PASSAR BÄST IHOP?!
TRIBE_LOVE säger:
MEN VAFAN
.iNTE!?
ElinPelin säger:
VAFAN, JACOB ÄR BA "NU BLIR DU IHOP MED MIG!!!!" MEN EDWARD LIXOM: "DU FÅR VÄLJA VEM DU VILL, KOMMER ÄNDÅ ÄLSKA DIG FÖR ALLTIDALLTIDALLTIDALLTID!!!!"
SÅDESÅ C:
TRIBE_LOVE säger:
Men Edward är så jävla över beskyddande
Jacob är mer sådär
ElinPelin säger:
Men och?
Det är sött när ens kille är beskyddande, helst nån som Edward
TRIBE_LOVE säger:
Fast ja. Hela handlingen skulle tyo förstöras om Bella blev ihop med Jacob.
ElinPelin säger:
EXAKT!!!!!!!!!!!!
NOW YOU SEE MY POINT!!!!!!!!
*
TRIBE_LOVE säger:
ALLVARLIGT?! Han är ju inte ens snygg ._. Och överbeskyddande suger ._.
ElinPelin säger:
Så vadå, ska din kärlek vara helt "äh, orka bry"
Elr? xd
TRIBE_LOVE säger:
NEJ
Men edward riktigt STALKAR bella
ElinPelin säger:
Kanske..
Fast isf MER i boken/böckerna..
TRIBE_LOVE säger:
Fattar inte hur hon pallar med han ._.
ElinPelin säger:
Inte lika mkt i filmen/rna tycker jag
TRIBE_LOVE säger:
han sitter ju fan och glor på henne när hon sover ._.
HON KAN LA FÅ SOVA SJÄLV?!?!
ElinPelin säger:
MEN DET ÄR SÖTT ATT SOVA TSM?!!??!!
TRIBE_LOVE säger:
Jag gillar inte När edward och Jacob bråkar
ElinPelin säger:
JOO, det är ju typ kuuul :3
TRIBE_LOVE säger:
MEN INTE NÄR BARA DEN ENA SOVER!??!+
Nej :ccc
ElinPelin säger:
HAHA, NÄ, KANSKE INTE DÅ..
JOO
TRIBE_LOVE säger:
PRECIS!!!!!!!!!!!1
Men Edward är så självisk.
Eller.
Han tänker bara på honom och Bella ._.
ElinPelin säger:
ÖH
SJÄVLISK=!?!?!??!?!
ALDRIG
TRIBE_LOVE säger:
MEN EDWARD ÄR SÅ JÄVLA JOBBIG
ElinPelin säger:
HAN SA JU SJÄLV: ATT FÖRVANDLA DIG FÖR ATT ALDRIG BEHÖVA FÖRLORA DIG ÄR DET EGOISTISKASTE JAG NÅNSIN KAN GÖRA, OCH DET SKULLE JAG AAALDRIG KLARA AV.
INTE?! Nog har jag sett/hört talas om JOBBIGARE..
TRIBE_LOVE säger:
MEN HAN GÖR JU DET SEN, RAAAJT!?!?
ElinPelin säger:
JA, FÖR ATT ANNARS DÖDAR VARELSEN INUTI HENNE
SÅ DÅ HAR HAN INGET VAL?!?!
TRIBE_LOVE säger:
DET SKULLE INTE VARA NÅGON JÄVLA VARELSE OM HAN INTE FUCKAT HENNE?!
ElinPelin säger:
MEN HAN LOVADE ATT GÖRA DET EFTER DOM GIFT SIG
TRIBE_LOVE säger:
MEN DÅ HADE HAN INTE BEHÖVT GIFTA SIG!!!!!
ElinPelin säger:
OCH SKA JAG VARA ÄRLIG TROR JAG INTE DET FINNS NÅÅÅT PAR SOM INTE GÖR DE PÅ SIN SMEKMÅNAD
MEN VRF INTE?!?!??!?!
TRIBE_LOVE säger:
MEN BELLA OCH EDWARD ÄR JU LITE ANNORLUNDA?!?!?!?!?
FÖR DET VAR JU SÅ SJÄLVISKT ATTT FÖRVANDLA BELLA?!?!?!?!
ElinPelin säger:
ÖÖÖÖH
NEJ? XD
TRIBE_LOVE säger:
JO!!!!!!!
ElinPelin säger:
PÅ VILKET SÄTT? :3
TRIBE_LOVE säger:
HAN ÄR VAMPYR - HON INTE?
HAN HAR SKIT SKUMMA SPERMIER - HON HAR MÄNNISKO KÖN?
ElinPelin säger:
DET ÄR DÄRFÖR HON VILL BLI VAMPYR!!!!!!
HAN HAR VAMPYR - SPERMIER??
TRIBE_LOVE säger:
MEN DET FINNS KONDOM!!!!!!!!!!!
ElinPelin säger:
MEN DOM KANSKE INTE TOG MED SIG???
ELLER STEPHANIE KANSKE INTE TÄNKTE SÅ LÅNGT NÄR HON SKREV?!
HAHAHHA
KOLLA BLOGG >
*
TRIBE_LOVE säger:
BARA FÖR ATT STEPHANIE INTE VET VAD KONDOMER ÄR??!?!?
ElinPelin säger:
EXAKT
TRIBE_LOVE säger:
HAHAAH
DET ÄR DÄRFÖR STEPHANIE HAR BARN? FÖR ATT HON INTE  VET VAD KONDOM ÄR!
ElinPelin säger:
JAAAAAAAA
SÅ VART STÅR VI I VÅRAT "BRÅK"? XD
TRIBE_LOVE säger:
ATT ALLT ÄR STEPHANIES FEL FÖR ATT HON INTE VET VAD EN KONDOM ÄR
ElinPelin säger:
JAAA
VI STÄMMER HENNE
TRIBE_LOVE säger:
JAAAAAA
OCH FÖR ATT HON GÖR JACOB TILL PEDOFIL
ElinPelin säger:
EXAKT
VAFAN, HYLLER HON HOROR?!??!
HYLLAR*
TRIBE_LOVE säger:
ANTAGLIGEN!!!!!
ElinPelin säger:
HON KANSKE SJÄLV VAR EN INNAN HON BÖRJA SKRIVA..
TRIBE_LOVE säger:
OCH HON TYCKER SÄKERT INTE ATT KILLAR BORDE HA ETT KÖN HELLER, FÖR DÅ SKULLE DOM INTE GLÖMMA KONDOMEN
DET TROR JAG MED
ElinPelin säger:
ELLER HUR
BTW ÄRE LIIITE OSMART ATT INTE HA KONDOM FÖRSTA GÅNGEN??
TRIBE_LOVE säger:
PRECIS!!!
JÄVLA PUDDINGAR
ElinPelin säger:
FÖR DET VAR JU LIXOM EDWARD HON GAV OSKULDEN TILL?!?!
JAAAAAAAAA
TRIBE_LOVE säger:
JA VAFAN, HAN FÅR JU HEJDA SINA JÄVLA SPERMIER!
BRB
ElinPelin säger:
ELLER HUR
TRIBE_LOVE säger:
JÄVLA KÅTA FAN


bild jag tog i somras på min bok "När jag hör din röst"(New moon på original(den andra boken i serien)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0