Dag 07 – Min bästa vän

Haha, vem min bästa vän är nog inte svårt att lista ut för er som känner mig :3; Det är Knut-Gustav såklart :D

Vi "träffades" för första gången på kpwebben för typ 2 årsen? Det var även på så sätt vi lärde känna varann. Sen fortsatte vi prata..

Sen ville Knutte ha min msn, men då hade jag bytt msn för min förra dampade sönder. Sen blev det helt random och ingen av oss vet hur Knut fick den tillslut :s

Sen efter några månader började vi webcama;



och jag fick verkligen en "chock" när jag verkligen såg hur Knut såg ut i "verkligheten". Hade lixom trott att hon såg ut på annat sätt än hon gjorde/gör :3

Sen gick det kanske nån månad och vi började prata i mic via webcam, fick då också en liten chock för hade då inte trott att hennes röst skulle vara så söt, liten och ljus som den var/är ^^

Efter det bad jag om Knut's nummer så vi kunde smsa varandra xp Vi fortsatte då smsa varandra typ resten av min 8a och hon hennes 7a? xd

Sen hösten 2009 tror jag det var.. så skickade Knut ett brev till mig.. det brevet har jag kvar, och ska jag vara ärlig är det inte helt seriöst det Knut skrev? x3

I februari dethär året bestämde jag mig för att skicka brev till Knut. Och det gjorde jag även för att hon fyllde år 2 mars ^^ Var inte heller så seriös då,.. men det var ändå lixom meningen med det xd

I slutet av mars(dagen innan jag for till Egypten)så kallade jag Knut för "bästavän" för första gången.. Och sen dess har vi varit bästa vänner. ^^ Så ja.. 9 månader tror jag så har vi nu varit det? :D

Den 21:a april det här året så snackade vi i telefon för första gången.. Gud se underbart det var :p Eller nåt xd Sen har vi snackat i tele ett par gånger till.. lika roligt varje gång ^^ Det bästa var nog i somras då vi snacka typ kl 3 på natten eller nåt xp Guuud vad jag doooog xd

Det var meningen att vi skulle träffas den här sommaren som var. Men det gick inte?? Så nu har vi bestämt, att vi ska träffas sommaren 2011. För då ska ändå jag och min familj ut på sverige-resa med bilen. Och då tänkte vi fara till Skara sommarland, och då måste vi ändå hur mycket vi än vrider och vänder på det förbi Tölle(där Knut bor)? :3

Bilder på mig och knut(Ragnar&KnutGustav):

made by me :3


i somras xd


våran emo-tävling..-.^


ehhum..ja..från somras också..


Vissa människor har undrat om jag och Knut är tillsammans och nu svarar jag på frågan:
Nej. Jag och Knut är inte tillsammans. Varken jag eller hon är lesbiska/bisexuella eller liknande.

Hare gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0