Dag 03 – Mina föräldrar

Oki, nu ska jag alltså berätta en fin saga om mina föräldrar. Haha xD Nämen, okej, såhär börja de..

Min pappa bodde som ungkarl i Skellefteå, men flytta hit till Umeå typ nångång under 80-talet(mest för att hitta sig en brutta). Sen en dag(kväll?)var han på dans och såg min mamma. Så då bjöd han upp henne på dans, sen fortsatte dom umgås typ 1 månad innan dom blev tillsammans. Sen när dom varit tillsammans i nån månad så flytta dom ihop(dom var ju typ 29 år så då gåre ju lite fortare inom kärleken antar jag xd) och bodde på Haga. Sen när Jessica(min storasyrra)kom in i bilden så förlova dom sig och flytta till Ersboda. Dom gifte sig när Jessica var 1 år gammal :3 osså fortsatte det så.. typ..

Min mamma har en lillebror. Och hon bodde på Teg i hela sitt liv innan hon flytta hemifrån och träffa pappa osv. Intressant asso..

Men min pappa's historia är mycket intressantare dock. :D För han levde ju i Brännbersliden hela sitt liv innan han först flytta till Skellefteå och sen Umeå.. Han har 1 lillebror, 1 storebror och 1 storasyster som är äldst av dom. Som liten grabb fick han hjälpa till i lagårn typ 24/7 för hans pappa var bonde. När min pappa var 16 år flytta han hemifrån för första gången för att han hade sitt gymnasium i Skellefteå. Då levde han i en källare i ca 2 års tid. Fett coolt :3

Vet inte om det finns så mycket mer att säga.. Fråga om ni undrar nåt xD

Heråå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0