Dag 01 – Om mig

Öhm, jag heter egentligen inte "Ragnar" som på bloggen. I verkligheten är jag en tjej(vilket ni lätt kunnat se på ego-pics?), och jag föddes 5 aug -95 på BB i umeå. Och jag har bott här hela mitt liv ^^
Jag är 1.60 lång och väger typ 53 nånting.. i våras/somras vägde jag 50.6 menmen..
Jag älskar mina nära och kära(och friends)så sjukligt mycket att det inte är klokt.
Jag har gått i teater sen jag var 10 och går fortfarande. Får aldrig nog av det ^^
Jag har 2 syskon, en bror och en syster. Min brorsa är 19 och min syrra är 21.
Musik är en del av mitt liv; kan inte leva utan det. Samma sak med filmer och böcker, finns typ inget bättre än det xp
Mitt favoritband är Backyard Babies. Inget klår dom <3 Mina favoritböcker är Twilight-serien, samma sak med filmer tror jag.. Eller egentligen vet jag inte vad som är mina favoritfilmer, men whatever..
Jag skulle inte kalla mig själv för "plugghäst", men jag pluggar så mycket det bara går ändå i skolan(och hemma ofc)för att, ja, jag vill inte precis hamna som alkis på Vasaplan eller liknande? Eller leva resten av mitt liv hos päronen, usch :s


Vet inte vad jag ska skriva mer, men det kommer väl mer fakta senare xp

Herrå


Kommentarer
Postat av: nathalie

du borde börja på midgård

2010-12-06 @ 17:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0