9 dagar kvar till jul

Tjena.

Idag var det matteprov, som gick bra antar jag? ._.
På hemkunskapen skulle vi städa olika saker var, jag fick ta skåpet över kylen -.- Mysigt.. Också snacka hk-lärarn betyg med var och en. Jag låg på G xd
På idrotten var vi i klassrummet och såg först en första hjälpen-film och sen skulle man göra första hjälpen med dockor eller med varandra..
Också på SO/SV-lektionerna fortsatte vi se Schindler's list, och ja lovar, den filmen blir bara bättre och råare ju mer det går.. Men det är SJUKT bra.

Idag har jag bestämt mig för att vara duktig och slå in julklappar. Är ju bara 9 dagar kvar nu så xd

Ha en bra onsdag så catchar jag upp er senare :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0