8 dagar kvar till jul

Shoo bré. Den här dagen har varit AWZUM :] Haha, nämen typ allting har ba flytit på idag, känns hur bra som helst. :3

Börja med att vi såg klart Schindler's List på svenskan, sen på engelskan fick vi tillbaks våra prov, och jag blev verkligen hur glad som helst då jag såg fick MVG. :o För FÖRSTA gången också! :o Asså omgggg :DDDD Har aldrig varit så stolt förut :3 Sen fortsatte vi såklart se Nu är det jul igen 2.
Sen på tyskan börja vi se "Die Welle"(en nyinspelning av The Wall jag och min klass såg för ett par veckor sen, men Die Welle är ju då på tyska..)som verkar ganska ok, men inget kan ju ofc klå originalet tycker jag. :>
På matten snacka lärarn betyg med var och en. Jag låg på G men knappt. -.-
Efter matten åt jag iaf lunch med Carro, Antonia, Hannah, Alex och William. Det var jullunch, så det var asm :3 Dom hade ingen spanska, och jag och min mattegrupp slutade tidigare från våran matte, så ja :> Btw fick man bara ta 1 glas julmust, men jag var så sneaky så jag tog 2 :](Haha, eller ja jag tog först en, men sen gick jag tid senare och tog en till :D).
Sen var jag typ en halvtimme på deras svenska-lektion :D Det var ganska awzum xD Fast dom såg en svensk film; "Den osynlige". Har typ sett den förut, men den är ganska ok.
På syslöjden var det ju då ofc också betygsnack. Jag låg på G xd

Hare gött ;)

före matten satt Carro, Hannah och Antonia på min avdelning och vi flumma sönder xd
Anyhow så gjorde Anni sånahär sweeta saker :>


HAHA, söteve :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0