3 dagar kvar till jul

Tudeloo. Idag är det bara 3 dagar kvar till jul, awzum :3 Pappa är nu och köper ny julgran, våran förra plastgran blev för less. D:

Men iaf så hade vi julavslutning idag, då var de ba först sånger i gympasalen, sen i klassrummet fick vi skumtomtar, höra på tomte-texter(elr vad man ska kalla de xp), TobaksFriDuo-prisutdelning(varje år är det ca 13 i klasssen som vinner nåt) (jag vann både i 7an, 8an och också nu. I 7an vann jag en stor marabou mjölkchoklad, och i 8an och det här året vann jag skrovmål på Frasses. :D), också fick vi betygen(jag har VG i engelska och Historia, sen resten G förutom fysik då jag har IG. -.- Fast har inget j'vla MVG dock xd). Sen slut :3

Har inte så mycket mer att säga, så hare gött ;)

Ändå ganska asm att jag nu vunnit alla 3 år i rad.. (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0