23 dagar kvar till jul

Hellu. Idag är 1:a december, vilket innebär 23 dagar kvar till julafton! :DDD

Då fick jag imorse äntligen öppna första luckan på min choklad-kalander. Har typ längtat efter det i 1000 år nu eller nåt :s

Igår skrev jag inget för varje dator på hela Ersboda funkade inte. Moget.. Men inget "speciellt" hände då iaf..(vad jag kan komma ihåg)

Öhm, dagen har varit ganska intressant tycker jag.. Ingen matte på morgonen för lärarn kom aldrig. Sen so-prov, gick ganska bra faktiskt. xp Sen baka vi jul-saker på hkn. Min grupp gjorde knäck : D men det var fett drygt att vänta på att det skulle bli klart >_<

Ikväll kanske jag ska följa med och träffa morfar(kanske tom för sista gången ever..)

På måndag har vi 9or besöksdag på gymnasieskolor. Vi ska besöka 1 program på 1 skola på förmiddagen, sen på eftermiddagen en annan skola på annat program. :) Jag ska på förmiddagen fara till Östra Gymnasiet på Resturang- och livsmedel. Sen på eftermiddan till Dragonskolan på Barn- och fritid. Kommer säkert gå bra hoppas jag.. xD

Och nästa onsdag är det dans på idrotten; bajs.

Men i helgen kanske jag och Jossan ska på bio :3 vi kanske ska se Devil, nån som sett den än? :DDD Trailern verkar fett bra, fast den räcker bara i 1 timme och 20 minuter dock :<

Aja, hare gött ;D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0