21 dagar kvar till jul- morfar är död

Hej guys.

Tänkte bara säga att min morfar är död, han dog idag.. Ända sen i juni tror jag hade han haft cancer i urinblåsan, så han var då en äkta kämpe ^^
Senare ikväll typ runt 7 ska vi fara till Axlagården(där han låg)och ha andakt hela släkten.
Men synen av en död människa är inget man glömmer på ett bra tag..

Men skolan idag var väl rätt ok. Vi var typ 6 styckna som inte var med på julkul efter lunch xD Men var askul att se :3 Helst när i princip ingen låt var "dålig" : D Också på svenskan fick vi tillbaks våra "argumentationer", jag fick VG, helt awzuuum : D
Och för er som undrar fick jag reda på att morfar var död efter skolan, då min bror kom och hämta upp mig och vi for till Axlagården och, ja, se han.. :/

Orkar inte skriva så mycket mer nu. Men ni får fortsatt ha trevlig kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0