2010 i ord och bilder(mest ord) del 2

Juli - Första dagen av juli hade jag blodsprängt öga, mysigt. Sen den 5e var jag med Carro och Hannah, vi var på stan sen GICK vi hela vägen hem. xd Sen den 8:e klippte jag mig inför konfan, samma kväll for jag och såg Eclipse IGEN med syrran. Dagen efter var jag med Sara Jossan&Amanda på Paprikan(en strand). :D Den 11e på natten hade jag och Knut emotävling, ägde som faaan. Den 17-21 var jag med brursan och föräldrarna i stugan i Saxnäs. Och sen den 23 drog jag på 2-veckors underbart konfirmationsläger. :D

den 5:e, slängde ner en sprite-flaska i umeälven, mwihihihi :]


i fjällen fick vi mycket fisk


Augusti - Den 8:e kom jag hem från ett underbart konfirmationsläger, samma kväll kom folk på besök(för att jag fyllde ju år under konfan lixom, så dom skulle fira min födelsedag i efterhand :3). :3 Dagen efter fick jag även ett über halsband av Knut i posten. Den 11:e var den första filmkvällen med konfa-folk. Dagen efter for jag mina föräldrar och syrran till min älste farbrors stuga(jag var lite "sömn-däckad" då ehehehe). Den 13:e var jag med Jossi. Den 14:e for vi till min faster igen och åter igen på trav, men hade inte så stor lycka den gången som förra,..... Den 19:e hade jag sleep over hos Jossan. Den 21:a var jag med Carro och Hannah på dagen, sen med konfa-folk på kvällen. Och den 23:e började skolan igen. :/

bild av moi från konfan


SuperGungan(5:e aug, min födelsedag):D


det kallas FAUNhumor :3


9e aug, Knut's present till moi


19 aug, sleep-over hos jossi


21:a aug, < jag - hannah - carro >


September - Under september hände inte så mycket, jag bakade mycket, gymmade osv. Den 3:e fick jag ny mobil, samma kväll var jag med Carro, Selma, Hannah och Nisse. Den 10-11 var jag på återträff i Munkviken med ALLA konfirmander(då även dom som gick på andra konfirmationsläger än min). Hängde även mycket på centralen. xd Den 26:e for jag först på bio och såg Tusen Gånger Starkare med Jossan sen var det den 3e filmkvällen med konfa-folket, var najs.

hemma hos Selma den 3:e


ehhe, bakade mycket som sagt


återträffen den 10-11


den 26:e


Oktober - Den 2:a oktober var jag hos släkt, dagen därpå(den 3:e)var jag i Ersmark med Carro, Hannah och Anni. Den här månaden var det sista gången jag var på centralen innan plugget dödade mig. Men iaf, den 9:e var det också sista filmkvällen jag hade med konfa-folket. Den 11:e var jag åter igen i Ersmark men då med Carro och Hannah bara. Den 14e baxade jag praoplats på Café Victoria. Den 16:e var jag först med Jossi, sen drog jag och mami på Queen-konsert som ÄGDE. Den 29e for jag och Jossan och såg Inception. :3 Den 31a och sista dagen av oktober var jag först på dop sen for jag till Jossan och var med hon och Amanda. :3

den 2:a


den 3:e i Ersmark
på bilden; Hannah och Carro


den 9:e


den 11:e
härlig ställning Carro!


den 16:onde när jag var med Jossi
vi blev lite inavlade..


den 16:onde
QUEEN KONSERTEN ÄGDE!


den 31:a
Amanda högst upp :3


November - Den 3:e november var jag på bio med brursan, vi såg Saw. Dagen efter var jag på bio igen med Jossi, vi såg Paranormal Activity 2. Sen hände inte så mycket mer.. Den 9:onde började skolan igen efter ett trevligt höstlov. Hände även mycket på teatern xd Och den 14:onde var det farsdag. Sen den 20:onde åt jag och Jossan först middag på max, sen for vi på bio och såg Harri Pattah. Sen den 22-26 var det prao, var fett kul ändå. xd

den 20:onde fick jag även se Jossan's nya kattungar, SJUKT SÖTA :]


December - Den här månaden har varit rolig och intressant och sånt enligt mig. :3 Den har gått så sjuukt fort :o Jag fick chokladkalander :] Men sen den 3:e dog min morfar.. Dagen efter var det teateruppspel, och dagen efter det for jag, Jossan&Amanda och Amandas kompis Rebecca på bio och såg Unstoppable, och dagen efter det(den 5:e)for jag och Jossan och åt lunch på Café Victoria där jag även praoade. xd Sen den 6:e var det besöksdag på gymnasieskolor, jag besökte Östra och Dragonen. Sen har jag även varit med kompisar, också den 10:e vann jag även nobel-pris på skolan för "raketfart"(som betyder att jag utvecklat mig mer i skolan). Sen den 13:onde fick jag julklapp av Carro ;) Efter det var jag på stan och köpte klart julklappar. Men sen den 14:onde skulle vi dissikera grisöga(och jag blev illamående......). Den 18:onde var jag på stan med Jossan :3 Sen den 20:onde var jag på paradisbadet med hela avdelningen, det ägde :DDDD Den 21:a var det julavslutning på skolan och jag vann återigen presentkort på frasses; skrovmål. :D Samma kväll slängde vi våran gamla julgran och köpte en ny som faktiskt var finare. :o Dagen efter(22:a)var jag på stan med mami, jag klippte mig osv. Sen julafton var faktiskt ruggigt kul, fick många fina saker :3 Den 26:e var vi hos farmor, var trevligt :3 Den 28:onde var jag med Jossi, sen har jag även gymmat.

min outfit på nobeldagis(den 10:onde)


Carros present till moi :3(den 13:onde)


våran nya julgran(den 21:a)


mina julklappar+ett par jeans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0