17 dagar kvar till jul

Tjudiloosan.

Imorse kom jag försent till Non, drygt. -.- Sen hade vi Engelska prov, var ganska lätt. xp Nu på Son har vi börjat med Religionerna, fast vi delades in i grupper som ska hålla på med varsitt, jag och min grupp ska ha Islam, hade ju hoppats på Kristendomen menmen.. Sen på andra No-passet hade vi prov IGEN(2 prov på samma dag, jippie?), det provet var svårare. :o Öhm, sen före profil hängde jag med Carro, Anni och Hannah. Har typ saknat att sitta och prata med dom på rasterna! :o Aja, tanken var att dom skulle hänga med mig in på hkn, men det gick inte?? Så dom satt och vänta utanför HELA tiden. xD På hkn hade vi julbuffé, var gott faktiskt :3

Efter skolan var jag med Carro, Hannah och Anni. Vi gick upp till Västra Ersboda's busshållplats och typ flumma sönder. xd Sen när Anni's buss kom så gick jag, Carro och Hannah med varandra en bit på vägen innan vi gick hem till varförsig. :3

Faktiskt ruggigt kul dag :D

Syns snart..<.<



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0