14 dagar kvar till jul

Tjenare. Blev ingen teater igår, min mage mådde för dåligt för det D:

Men.. nu är det helg i alla fall! :D Awzum x]

Skolan idag var ganska kÜl. Helklass musik istället för halvklass på morgonen. Sen normala lektioner fram till efter lunch då det blev nobel-dag. Då skulle alla vara fina och snygga :p Var ganska awzum ändå att vi nior inte behövde hjälpa till, 7orna och 6orna fick fixa allt xd I alla fall, kl 1 skulle då alla fick rulltårtor, men tackvare att jag inte tål grädde så fick jag en utan. :3 Sen blev det prisutdelning, och nu kommer det bästa: JAG VANN! :DDD För första gången på 3 år, oooh :3 Fick då pris för "Raketfart" Som betyder att jag lixom förbättrat mig på skolarbete och sånt jämfört med förut, och ja.. det kan jag kanske hålla med om? xd
Sen efter det var det att plocka bort och ställa allting där det skulle vara och sen fick man gå hem. :D

Ses senare xp

min fina outfit jag hade på nobel x]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0