10 dagar kvar till jul

Hellu. Har nu sjuukt jävla mycket läxa att jag orkar f'n inte. Helst när jag har matteprov imorrn och jag har inte gjort klart diagnosen ens. -.-

Anyhow, skolan idag var rätt..okej? Helst när det nu bara är en vecka kvar, sen jullov. :> Iaf, vi fortsatte se "Nu är det jul igen 2", också börja vi se en 3-timmes lång film; Schlinders list. Den var faktiskt rätt bra det vi hann se :o(1 timme och 6 minuter av den), också snacka Brita(våran SO/Svenska lärare)betyg med några av oss, bla mig, och hon sa jag låg på gränsen till VG i svenska(eller i princip VG ja xd). Awzum! Efter lunchen på Non dissikerade vi ett grisöga; FYFAAAAAAAAAN. Blev fan illamående D: Också snacka NO-lärarn betyg med oss. Hon sa jag låg på G i kemi och biologi och på gränsen till G i fysik, great? Sen slapp vi hkn :DDD Så då sluta vi som har det tidigare ;)

På måndag ska vi beta-barn till Paradisbadet i Ö-vik, awzum x] Kommer säkert bli toppen, fastän vi bara hinner bada i typ 3 timmar? Värt??

Aja, see you later ;)

mmmmmmmmmmmm, mysigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0