Tjohoo.

Hejhej.
Förlåt att jag inte bloggat tidigare idag, men palla sitta vid datorn :-(
Kanske inte bloggar något imorgon, för alla mina msn kontakter är liksom döda, likaså facebook, bdb och kp.

Iallafaaall.

Idag;
Idag har jag mest slappat. Var och handlade med mamma imorse, köpte en present åt Ragnar och en sån där grön grej så jag kan skicka Låttas present :3
Sen spelade jag fifa (Surpriiiise!) och vann, hehe.
Ragnar fyller år imorgon, så även fast han inte har dator tycker jag att ni kan vara snälla och gratta! :D
Också smsade jag med Ofelia hela dagen typ.
Och för några timmar sen fick jag värsta crazy idéen, och tvingade mamma skjutsa mig till ica så jag kunde köpa lim. c:
Jag fick typ för mig att jag skulle klistra in en massa foton, och göra typ, en "hemmagjord" fotopärm. 
Ochjaaa. Jag har kommit ganska långt, men är inte klar än. c: 
Ska pynta framsidan och baksidan lite, och sätta in fler kort, sen, om ni är snälla kan ni få se resultatet. (a'
Ochjaa, jag pratade med Ofelia förut, det var asm. Eller, mer än asm. Menja.
Hon hade ubersöt röst. :3
Också har jag och mamma kollat på tider så jag kan resa till Stockholm. c: 
OHJUSTE. Igår fick jag reda på att Låtta antagligen är i Stockholm samtidigt som mig, men eftersom mormor och morfar bor utanför så liksom. Ja. Dom kan nog inte skjutsa mig in till Sthlm, och Låtta åker ju buss så hon kan inte komma till mormor och morfaar heller. :c
Fast kanske, kaaanske att  vi träffas ändå. På något sätt ska det gå :'333



Nej, jag orkar inte vända bilden.

Jag saknar Ragnar sjukt mycket. 

PYSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0