TJALOLO

HEJ.
Idag ska jag träffa Olivia. c:
Åker tåg och sen är hon på tågstationen.
Och eeeeeeeeh, jag sov 4 timmar inatt.
Jag gick liksom  och la mig klockan 00, tittade sen på tv 01.15-01.30, la mig sen igen, och senast jag kollade klockan var den tio i tre .___.
Sen vaknar jag ju såklart klockan sju, och har jätteont i magen och tror att jag ska spy ._.
Oddch då blev jag helt "NEJMEN BLI FRISK NU BITCH, DU SKA TRÄFFA OLIVIA!!"
Och.
Nu mår jag nästan bra. Tillräckligt bra för att åka och träffa Olivia iaf c:
På Söndag ska jag, Ellen, Jessica och Julia ha tjejkväll, och så ska dom antagligen sova här, och så ska vi kolla extreme movie 05.15 på måndag morgon .____.
HAHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0