Taggatagga gym

Hejj. Idag suger vädret mer än möjligt = störtregn. -.- Så egentligen skulle jag på stan med Josefin. Men det gick ju inte pga vädret.. Därför taggar jag gym medans jag lyssnar på wunderbara Negative. <3 ;D Bra låtar med dom: Frozen to lose it all, Planet of the sun, Creeping inside, In my heaven osv. :>

Btw, i Fredags hade mamma fixat ett biga-kort med ram runt på våran förra katt, Zigge <3



Saknar dig så inihelvete zigge, men det fanns ju bara ett val, och hade vi inte
tagit bort dig för Egypta hade vi gjort det säkert senare för det var nåt cp med dig -.- :o

Btw, i Fredags fick jag även ett brev om en återträff för alla konfisar, vilka ska dit? :D

Men aja, hare så bra :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0