Lite halvt död

Tjena. Den här dagen var/är ju lite..sådär. Det börja med att när vi stod utanför Non och nån random lärare kom och sa att vi slapp NO för No-lärarn är sjuk, :DDD Sen efter 1 timmes hål hade vi Eng, sen Arbetspass, sen hade vi grupp B SO. Vi har börjat med politik där nu, it sucks. Men kan väl va liite intressant... Sen rätt god lunch faktiskt, sen hade vi grupp B NO(och ja, vi har NO 2 gånger på tisdagar..) Då skulle vi labba för första gången nu i 9an, de var väl oki. :> Sen "extra-lektion"(som egentligen heter profil-tid), hk. :D Jag och Sandra bestämde redan från igår att vi skulle jobba tillsammans, så ofc. :> Vi elever fick även "bestämma" på lappar om förslag på vad vi kunde göra. Sen sa hk-lärarn, att om vi ist på lektionerna slutar ca 16.45(30 min senare)så får vi ju ledigt våren från "profil-tiden". Det tyckte vi lät som en helt frikking asm idé. ;D Meen..sen gjorde vi nån sorts marmelad xd Tina var ju sjuk idag, men det bestämdes att nästa gång/vecka/whatever ska hon börja jobba utmed mig och Sandrisch. Låter finfint. Nu ska jag chilledilla så herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0