Lalalalala ASM

Tjabbaloss. Imorse kom mina föräldrar runt 2 och hämta mig, utan att ha ringt före? ._. Aja, igår somna jag och jossi runt 4 iaf, och vi vakna idag kanske..halv 12? Vi laga då lunch; makaroner med korv. Fast de fanns så lite mini-makaroner kvar så vi öste ner skruv-makaroner också. Minisarna blev fail :p Sen såg vi klart en film vi inte orka se klart igår pga trötthet xp De var väl allt, nu ska jag se film så tjao ~

Igår när jag stod och vänta på bussen stod carro på vägen som är snett över, om ni ser henne?
Jevla stalker xd


Sen när jag och Jossi satt och käka glass kom 2 ankor, 1 av dom var SJUKT nära oss
asmkt .__.





Tror den nog var desp på våra glassar..

Här sitter Jossan framför datorn(mitt i natten)
KOLLA VA SEXI :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0