JaoJao

Hellu. Idag är det skitväder = regn. -.- Därför har inte så mycket hänt. Förutom att jag, brorsan och föräldrarna for till morfar idag. Sen lite senare kom Jossan och hennes pappa(min morbror). Fast dom stanna inte så länge, sen efter dom farit for jag, brorsa och pappa till ICA och köpte några saker, for tillbax, sen for vi hem igen. När vi kom hem börja jag med att städa rummet. Intressant, i know. Saknar min knutte :( Imorrn börjar skolan = </3 Längtar verkligen inte, men ska fan satsa ALLT nu på skolan. Vill inte sluta som alkis på vasaplan direkt xd

Btw, en länk för alla som gillar har bäst musiksmak; gillar Backyard Babies alltså. ;D <3:

http://www.kanal5play.se/program/play/roomservice-s15e03

Backyard Babies in my <3 OHJA

dregen(gitarrist/sångare in tha band)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0