Jag äger ju på trav..

Hellu there. :P Igår fick ja lov att stiga upp sjukt tidigt -.- För kl 9 typ for jag, brorsan och föräldrarna iväg till Skelleftehamn på travet. När vi kom dit mötte vi upp några av min fasters mans polare. Sen efter typ..20 min? Så kom faster, hennes man och 2 styckna som vi även var med förra gången i sommar vi var på travet(om ni minns..?). Iaf, vi var på travet från kl 11-halv 5 kanske? Själva travet börja ju 12. Under dom timmarna höll jag på att av värme, visste de kanske skulle bli varmt, men inte varmt .__. Vi tog även med oss mat dit som jag åt, köpte även läsk, sen under några av dom första timmarna var jag, faster, mamma och kvinnan ur dom "2"(kallar dom för så för "orkar" inte nämna namn xd)ett "team" som satsa fleera gånger på olika hästar varje gång såattsäga, vi förlora 1 gång och kom därmed inte in i "finalen" -.- Men satsa ist 3 gånger, vann bara 1 .___. Kan inte fatta, förra gången jag var på travet(och därmed första gången i mitt liv)vann jag ju båda gångerna :< Fast det gick sämre för "gubbarna"(pappa tex)xp Haha, så himla humor när mamma fråga "hur går det pappa? :)" och han ba "Det går åt rena helvetet! >< *typisk min-pappas-röst*" Hehe, man måste "veta-hur-min-pappa-är" för att fatta xD  Aja, efter travet for vi hem till faster och hennes man. Där typ chilla vi :) Nämen, dom där "2" följde även med och vi satt först och bara snacka medans pappa och fasters man höll på med grillen, maten var asgod! :o Har typ aldrig varit så mätt sen- jag vet inte när. xD Iaf, efter middan satt vi kvar och snacka i fleeeera timmar. Rebecka(dom 2:s dotter)kom också efter kanske 3 timmar. x) Sen satt vi och snacka i säkert 2 timmar(om inte mer)till, innan dom for. När dom for satte vi igång och börja förbereda oss inför kvällen, sen runt halv 1 somna vi. Jag fick som vanligt sova i "datorrummet". xP Sen imorse vakna jag kanske 6 och kunde helt seriöst inte somna om, men lyckades tillslut :D Sen kom mamma och väckte mig typ 9/10 och då var jag astrött x3 Sen när vi ätit frukost gick det nån timme med bara slöhet innan vi for hem och nu sitter jag här. :) Det var iaf en sjukt trevlig kväll/dag igår. :D Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0