Film-kväll med mysiga fauner = asm!

Helluu :3 Kom nyss från film-kvällen som ägde! ;D Det var jag, Julia, Viktoria, Towe(som det var hos), Hassan/Hannes, Johanna och hennes flickvän(som även går i min klass)Angelica, Maolu och hennes pojkvän, Ebborna, Josefin och hennes 2 kompisar. Fast jag borde va stolt, kom dit först :D Sen kom Julia med sitt nya bruna hår! :3 Blev faktiskt fint på hon. ;> Sen kom förr eller senare alla andra. Fast Celina, Malou och hennes kille skulle dryyga med att komma så vi börja se Shrooms utan dom. Men sen när dom kom hade vi ju bara lyckats börja med början av den. Så fick då börja om från början xd Sen mitt under filmen fick Julia lov att fara.. Iaf, den filmen var bara vidrig ibland x'd Men faktiskt bra! Fast för alla som sett den eller hört talas om den vet ju att 99,9 % av filmen BARA är i skog? Så efter filmen gick vi alla in i skogen, och det var bara läskigt för det var ju helt svart :o Så vi gick bara 2 meter in innan alla fega ur (A) Sen efter Vicki hade farit stanna vi kvar på parkeringen och snacka läskigt skit i typ 10/15 min? xd Sen gick vi in igen och börja se på Valentine's Day eller vad den hette xd Under den filmen for Ebborna, Johanna&Angelica och när det gått ca 52(eller nåt sånt)min av den hämta min pappa mig, fast vi skjutsa även hem Hannes tackvare att vi är snelisar. :> Det var iaf en sjukt trevlig kväll, helst när man nu suttit och saknat "sönder" alla dom senaste 4 dagarna vi tog båten hem(7 aug).. Aja, resten av dagen idag har typ bara gått åt att "planera" kvällen, drf har det varit dålig bloggning ehhe (AA) Men nu ska jag dra, hare ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0